Studenten 2009!!

Publicerat 2009-06-17 kl 00:32:51
Studenten i fredags var super kul men dock var det väldigt dåligt väder. Jag höll på att frysa ihjäl men det löste sig allt. Själva studentfesten på kvällen var på Sliver och det var så kul innan vi skulle gå så stod ajg och väntade på Anna för hon var inne och hämtade sig jacka. Jag ringde henne och frågade var hon var och hon var vid nåt hotell så vände jag mig om så stod vi och pratade rygg i rygg haha.
 

Idag/ igår ta det hur du vill. Tisdag iaf :p Har jag iaf haft körkort ett år :) Det är bara 20/19 (ta det med hur du vill) dagar kvar till Usa. Jag vann 100 på bilbingot förra veckan med :D Och imorgon blir det bingo igen men först ska jag med min syrra och åka lastbil :)
Nikke! nu kan du inte klaga på att jag inte uppdaterat och i du heller mamma! :)

Kommentarer
Jannike

Jag hoppas också att du kommer att trivas!! Men kom ihåg att det handlar mycket om ens egen attityd, så det blir vad man gör det till! :D :D



Jag stannade i lite över ett år, alltså ett år + min 13e månad. Allt var perfekt så ingen förstod varför jag valde att lämna, men det var just för att jag inte ville riskera de där perfekta minnena ifrån mitt första år, plus att jag kände att det var dags att röra sig vidare. Trots att jag saknar mitt liv där varje minut av varje dag så har jag märkligt nog aldrig ångrat att jag inte förlängde. Det var helt enkelt inte menat. och min bästa vän hade ju åkt hem då veckan innan mig, och jag visste att utan honom så skulle det aldrig kunna bli samma sak.



Alltså tiden går fort... innan du vet ordet av så är det din tur att åka! :D

2009-06-17 kl 00:37:43
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
johanna

åh vad kul :) japp, jag bor i englewood. det är ungefär 40 min mellan oss med bil. grattis på studenten btw!!

2009-06-17 kl 14:29:31
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Lollo♥

Grattis till studenten!

oj shit, det är inte ens en månad kvar tills du åker o_o jag blir ju själv exalterad av det, AHAHHA



ja just det bilbingo! hemskt vad ud vinner, haha :P får säga till mama at vi ska åka nästa vecka :D



sv: oj tar det så lång tid? :o Får väl bunkra upp med massa böcker åd ellern ågot, ahhaa :P

2009-06-17 kl 21:27:30
URL: http://anystar.blogg.se/
Cecilia

Ja verkligen! Man måste ha en bra bas men samtidigt måste man släppa taget och gå vidare nån gång också! Jag har sett hur det kan bli då man inte gör det, inte skoj! (jobbar ju på hemtjänsten)



Grattis till STUDENTEN! :D

Vad tråkigt att det regnade och var kallt men samtidigt är det en underbar dag! Tur att inte vädret förstörde dagen för er!!

Kram

2009-06-17 kl 22:26:36
URL: http://chibs.blogg.se/
Frida

Haha snåljorparna nr 1, men man är faktiskt fattig nu och det är trots allt familjen som begär att man ska ha körkort..

Okej det kan ju vara skönt! Kan hon ju berätta lite om familjens vanor (och ovanor)!

Tack och lov har jag inte börjat bli nervös ännu, har börjat packa (lagt i två tröjor i en resväska) så nu känns det inte långt ifrån.. Men det är inte så lång tid kvar för dig heller nu ju! Börjar du bli lite smått nervös eller? ;)

Grattis till studenten förresten! Visst känns det helt underbart!? :D

2009-06-17 kl 23:25:32
URL: http://svenskaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0