Presenter

Publicerat 2009-06-18 kl 23:11:22
Idag har jag varit och handla presenter till värdfamiljen. Det gick väldigt smidigt och jag är jätte nöjd med dom. Till föräldrarna köpte jag två muggar från Filippa K med Rörstrand design. Nu hoppas jag bara på att det dricker kaffe eller te men dricker inte alla amerikaner kaffe? Iaf till den stora tjejen köpte jag Bröderna Lejonhjärta fast på engelska då och en popstjärna barbie. Till lill tjejen köpte jag en Pippi Långstrump bok och en balett barbie docka så jag hoppas att dom gillar sina presenter. Men jag ska även köpa polkagrisar till dom.

Det är bara 18 dagar kvar till jag åker och en del av min nervösitet har släppt. Jag har varit lite nervös att jag inte lär känna nån men har mejlat lite med en tysk tjej som kommer bo nära mig som kommer en vecka efter mig och vi har bestämmt att vi ska träffas så det känns bra.

Louise som gjorde min bloggdesign, om du läser detta och är villig att hjälpa mig med en pytteliten sak till så lämna en kommentar så mejlar jag dig igen. Vågar inte gå in och pilla själv.

Glad Midsommar alla läsare :)

Kommentarer
Cecilia

Jätte bra presenter! Funderar med på böcker av Astrid Lindgren, fungerar ju både till pojkar och flickor!



Mmm, jättebra. Tänkte på det att tänk om man hittar någon kille i USA eller något, fasen vad sorgligt då man skall åka hem.. Eller ah, kom och tänka på det innan bara sådär, haha xD



Mmm, jag håller med! Borde verkligen få en nu snart. Skall fixa en ny video inspelning på mig själv och sådär på måndag hade jag tänkt. Fick ju svar att det skulle kanske bli lättare då. Men jag får helt enkelt vänta och se..

Kram, och gud vad tiden har gått fort, du åker ju snart!!

2009-06-18 kl 23:31:43
URL: http://chibs.blogg.se/
johanna

nu regnar det jättemycket, det har aldrig regnat så mycket under denna perioden sen flera år tillbaka. men när det är som varmast är de ungefär 37 grader och då är man GLAD :D haha, då går tiden när man jobbar. jag älskar att vara här, har dock lite hemlängtan lite då och då men inget jag känner av riktigt mycket. jag önskar dock jag var 21 så man hade ett liv utanför huset också. :)

2009-06-19 kl 04:03:16
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Lollo

Haha, inga problem, jag kan nog fixa det åt dig! Bara maila! :D



Polkagrisar är ju en jättebra idé, det har jag också funderat på lite.

2009-06-19 kl 19:14:24
Jannike

Vilka roliga presenter!! :D Och klart att du kommer träffa folk, Au Pairer dras till andra Au Pairer som flugor till... bajs... Haha. Nej men det tror jag inte att du ska behöva oroa dig för, Au Pairer finns enligt min erfarenhet precis överallt!

2009-06-19 kl 19:22:19
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Nina

Vad kul att du oxå ska åka au pair. Jag åker den 10 augusti och kommer bo hos en familj i Fairview, North Carolina :D Jag börjar oxå bli nervös inför resan :)

2009-06-20 kl 17:04:41
URL: http://mynina.blogg.se/
Amanda

Hej Julia!



Förlåt för sent svar.. Såg nu att du varit in o kommenterat på min blogg för länge sen.. Jag är inte riktigt en bra bloggare gällande att uppdatera, men jag ska bättra mig :) Jag följer iaf din varje dag, ska du veta ;) Haha. Har du haft en bra midsommar och börjar du känna dig redo för året i USA?:D Kram

2009-06-21 kl 22:43:00
URL: http://aamandaaupair.blogg.se/
Lisa

va bra :D jag ska följa din :D har dej på bloglovin . wiiiiie

2009-06-22 kl 23:38:24
URL: http://jumpa.blogg.se/
Hanna

Svar: Jag kan förstå det, det är samma här, pirrigt värre! :D



Det lät som jättebra presenter :)

Jag har oxå komtakt med tjejer som bor i närheten av mej, det gör att det känns lite lugnare :)

2009-06-23 kl 01:12:22
URL: http://lundquisthanna.blogg.se/
Amira

Håller med ovanstående om att presenterna är vädigt bra och mysiga! ;)

Och gött med en annan Au Pair nära dig =)

Hur såg dina flygningar ut?

Vart ifrån skulle du åka, och vart mellan landar du??

2009-06-23 kl 10:45:12
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0