Bingo!

Publicerat 2009-06-24 kl 23:37:22
Idag har jag varit på mitt näst sista bilbingo innan jag åker till Usa. Vi fick med mamma idag oxå :) Nu har jag vunnit igen! På ett av spelen så vinner man 200 kr på första raden och får man en hel rad inom 10 drag så får man även ett paket med kaffe och det vann jag! Det blev bara 9 drag. Så nu har jag 200 kr extra att växla till dollar. Jag är lite osäker på hur mycket jag ska växla dock men kommer nog växla så mycket som möjligt för jag är i stort behöv av ny mobil.

Imorgon kommer min systerdotter Grace hit. Vi ska mysa hela dagen så vi ska börja med att baka på morgonen innan vi ger oss ut. :)

Kommentarer
jessica

hej! mitt plan åker från arlanda den 6/7 klockan 06.40 och mellanlandar i Frankfurt och åker från frankfurt 10.35 vidare mot NYC :D

Vad har du för flygtider?? :D

2009-06-25 kl 08:10:14
URL: http://jessicainusa.blogg.se/
Lollo

Det där bilbingo verkar ju vara en hit, du vinner ju för sjutton hela tiden!? ^^

2009-06-25 kl 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0