Update

Publicerat 2009-07-13 kl 04:50:52

Idag har laddat batteriet i datorn igen.

Igår var vi på Princeton och det var såå fint. Jag tog jätte många bilder som jag ska dela med mig av senare. Om ni är i närheten av Princeton så rekommenderar jag stark att åk dit! Det var mycket finare än på tv och så hade vi perfekt väder. På kvällen så åkte och kollade på en match i amerikansk fotboll för en kille från tyskland som är au pair spelade i laget. Det var NJ wolves mot NY stallion (au pairen spelar för NJ) och NJ wolves vann med 61-0. Det var ganska segt att se på för dom blåser av hela tiden men det var coolt ändå.

Idag drog dom andra au pairerna till NYC men jag följde inte med utan sov ut ist. Det behövdes kan jag säga. Jag spenderade stor del av dagen med familjen förutom när jag packade upp de sista av mina grejer och satt lite vid datorn. Nu under kvällen har vi haft det jätte mysig och ätit middag och spelat Gitarr hero.

På tisdag ska vi ha avskedfest/BBQ för Kathi. Det ska bli kul men det är tråkigt att hon ska åka hem för jag gillar henne jätte mycket. Vid 12 på natten på tisdag (alltså så det blir onsdag) ska vi gå på Harry Potter premiären. Ne nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon.


Kommentarer
Ida

Hi there!



Oh, haha, man blir så sjukt avundsjuk när man läser dina inlägg! :D Well, är ju där om två veckor jag med, hehe. Men är så kul att läsa, för jag kommer typ befinna mig på samma platser haha, vi kommer kanske till och med springa på varandra. Jag reser med SI, och jag har med hört om en till som ska dit, eller hört och hört, vi har pratat en hel del på msn. Rebecka heter tjejen, dösöt och härlig och kommer till NJ i slutet av augusti. Så jag är ganska säker på att vi är en hel del svenskar. :) Vilka åker du med?



Kram //Ida

2009-07-13 kl 16:26:06
URL: http://insidemyhead.blogg.se/
Evelina

du verkar ha det bra:) någon hemlängtan än? harry potter som du ville se innan du åkte:P vilken tur att den går där nu då;)

2009-07-13 kl 21:58:36
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Frida

Var är detta princetown någonstanns? Blir ju nyfiken nu ;)

2009-07-20 kl 01:58:13
URL: http://svenskaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0