Shopping

Publicerat 2009-07-24 kl 03:40:33
Idag var det en lång dag igen :P Hade som sagt tänkt ta med barnen på Ice-Age men icke för jag såg i kalendern att de hade en play-date med deras kusinen så det blev ist att hoppa in i bilen och köra iväg. De verkade tycka att det var roligt.

Nu på kvällen har jag och Luisa (tyska tjejen jag hade mailkontakt med) varit på Livingston mall. Vi köpte en likadan jacka idag :P Jätte nice. Ska ta en bild på det och visa. Jag köpte även en present till min värdmamma som fyller år i helgen. Jag köpte en Clinique sak med ögonskugga och läppglans och lite sån som man fick i en väska på Macy's. Det är stort asså. Inne i NYC kan man lätt gå vilse på Macy's. Det är hur många våningar som helst. Fast jag var ju inte i nyc :p Efter det blev det kina mat så jag är mätt och go. Nu ska jag sova snart :D

Kommentarer
Sandra

Hej Julia! Jag hoppas verkligen att du har det jätte bra! Jag ska bara passa på att hälsa från Remmie, var hos henne igår så jag lovade att hälsa till dig =)

2009-07-24 kl 10:31:15
URL: http://birgithe.blogg.se/
Lollo♥

sv: finns den i 3d därborta med? :D



haha, jag som har så dåligt lokalsinne lär ju lätt virra bort mig på macy's, HAHHA.



vad händer i helgen då? :D



2009-07-24 kl 16:54:20
URL: http://anystar.blogg.se/
Cecilia

Låter bra det! Haha, jag vill ju veta allt som händer!!

Tycker du ska skriva hur du bor, hur huset är osv. Vore skoj! Haha.



JA!! Jag har ju äntligen det! :P

Pratade med host-mom i tisdags och idag skall jag prata med deras nuvarande Au Pair Andrea som kommer från Sverige. Det känns väldigt bra, men jag hoppas det känns ännu bättre efter samtalet!

2009-07-24 kl 17:05:26
URL: http://chibs.blogg.se/
Evelina

Saknar dig med! jag har inte mycket tid över, jobbar mycket, och när jag väl är ledig gör jag något annat. Måste ner till fritidgården och fråga dom, men klockan blir för mycket och då har dom stängt:S ska göra det så fort jag kan! Pusspuss

2009-07-26 kl 23:03:45
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0