Saratoga

Publicerat 2009-07-27 kl 03:52:20
Helgen har jag tillbringat i Saratoga med min värd-familj. Vi var hos min värd-mammas syster och hennes familj för dom har sitt andra hus där. Det var så himla fint där uppe. Vi gjorde dock inget speciellt där för min värd-mamma hade sin High-school reunion i helgen och så firade vi hennes födelsedag. Men jag fick iaf se stan och de berömda horse-race banorna. Alla tävlingar börjar imorgon så idag var vi och kollade  när alla hästarna kom men det kändes mer som en marknad än som horse-race :P

Imorgon ska jag nog åka och köpa ett par skor  som jag sätt och sedan ska jag plugga till teori provet som jag funderar att göra ett försök på nu under veckan.


Lite bilder från Saratoga!

Kommentarer
Rebecka

Är det körkortsteori provet? För jag ska ju med vara i NJ.. så samma sak som gäller för dig bör ju gälla för mig? men ingen uppkörning?

2009-07-27 kl 12:44:16
URL: http://partofmyworld.blogg.se/
Lollo♥

teoriprov? :o är det för det internationella körkortet eller vad? :o

2009-07-27 kl 18:07:40
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0