Lång dag!

Publicerat 2009-07-23 kl 03:44:21
Idag har det varit en lång dag. Började med att ge barnen frukost och sedan tvingade jag ut dom i trädgården så jag kunde diska och tvätta. När jag hade fått in andra maskinen med tvätt tog vi en promenad till biblioteket för att fråga hur jag ska gå till väga för att skaffa ett bibliotekskort. Sedan lät jag barnen leka i parken. Sen när vi kom hem var det dags för lunch och efter det så vek jag tvätt och donade. Efter det var det dags för quitet time för den ena och läsa för den andra. Jag gjorde lite lunch till mig och sedan diskade igen. Sedan somnade jag nästan i soffan men tur var att jag blev väckt! Sedan var det mer tvätt och underhållning och sedan middag till barnen och sen fick de gå ut igen. Jag skulle göra middag till mig med och ville göra nåt snabbt och smidigt för att jag var hungrig så jag easy mac och det är mac and cheese i micron och tror mig det var inte precis mums så testa inte det! Sedan på kvällen kom en barnvakt! Så sjukt skönt när han kom.

Nu sitter jag bara och slappar i mitt rum och ska snart sova. Har varit på promenad i en timme och köpte nytt shampoo och balsam och en tidning så ny har jag det skönt. Hittade en tidning om bara Twilight men jag kunde inte med att köpa den men kommer nog göra det iaf :P Imorgon planerar jag att ta med barnen på Ice-Age 3 för det ska regna imorgon annars får det bli nåt annat.

Kommentarer
Lollo♥

du veckar har det hur kul som helst därborta :D

Mina kompisar som sett Ice Age 3 säger att den är jätte bra, så det tycker jag du ska satsa på :D

2009-07-23 kl 18:07:14
URL: http://anystar.blogg.se/
Evelina

Det låter kul på andra sidan jordklotet;) Är det svårt med spåket? Ha det så bra gumman:) du får ringa eller så får du skicka ditt nummer! <3

2009-07-23 kl 22:52:23
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0