Jag har kört vilse!

Publicerat 2009-07-22 kl 01:12:33
Dålig uppdatering. Jag vet. Idag har jag kört vilse fast jag hade gps haha. Jag fattar inte riktigt hur jag lyckades men det gick bra tillslut. Denna veckan kommer bli sjukt lång så det kommer nog inte bli så mycket kul att uppdatera om. På fredag åker jag till Saratoga och jag tror inte jag kommer ha tillgång till internet då så datorn får nog stanna hemma.

Under helgen var jag på amerikansk fotboll igen. Det är sjukt surt! Kolla inte på det haha. Nej då det är väl okej om dom slutar blåsa av heeeela tiden. Jag har varit vid havet och badat. Hur skönt som helt och så har jag även badat i en Jacuzzi :)  Nu ska jag bli bättre på att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0