God morgon

Publicerat 2009-07-31 kl 17:24:04
Hade sovmorgon idag! Älskar verkligen sovmorgon.
Igår var jag på Short Hill Mall. Köpte bara ett nagellack från Sephora för allt annat är sååå dyrt där. Typ bara Armani, Gucci, Jimmy Choo och så vidare. Efter vi hade kollat omkring så blev det Johnny Rocket :D Bästa hamburgarna jag nånsin ätit. När vi hade ätit färdigt märker vi att mallet stänger så vi går till första bästa utgång. När vi kommer ut så har vi ingen aning om vart i är så det tog nog tio, femton minuter att hitta till rätt parkeringsplats.

Nu ska jag göra mig iordning och snart kanske äta lite lunch :)

- Mitt nya nagellack!

Kommentarer
Anna

Jaha, okej. Man kan ju ta en shoppingrunda eller fika på starbucks om inte annat :) finns det många svenska au pairer i området då?

2009-07-31 kl 18:38:04
URL: http://americananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0