Ändrade planer!

Publicerat 2009-07-30 kl 02:50:31
Idag var jag ledig så jag tog sovmorgon till tio. Det var verkligen behövligt. Eftersom jag var ledig och inte hade nåt att göra så tvättade jag (försöker ha onsdag som tvättdag). Vid 15.20 ringer telefonen och det är ledare från ett av barnens camp som ringer och säger att deras övernattning har blivit inställd och att hon kommer med bussen som vanligt (16.20) och att jag måste komma och hämta henne där. Jag har ingen bil och jag känner hur jag får lite panik. Jag ringer min värd-mamma som är på möte så hon svarar inte men min värd-pappa ringer mig. Som tur var så kunde min värd-mamma hämta henne på busshållplatsen och köra hem henne men jag fick ändra mina kvällsplaner och jobba men jag erbjöd mig så det var lugnt. Föräldrarna hade planer eftersom hon skulle ha övernattning.
Jag skulle egentligen åkt till Short Hill mall med Luisa men vi får ta det imorgon ist. Det är typ det som har hänt idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0