Stressigt!

Publicerat 2009-12-02 kl 15:50:46
Uscg vilken stressig morgon. Min host-mom åkte iväg i morse men jag trodde hon skulle ta barnen till skolan innan för jag hade missuppfattat det hela och trodde jag bara skulle ta barnen till skolan imorgon men nej då. Så kl 8 knackar det på min dörr och jag trodde det var min host-mom som skulle säga att nåt av barnen var sjuka och behövde vara hemma från skolan men så hör jag att det va A så jag blev lite förvirrad och så säger hon att dom går ner för att göra frukost nu och min första tanke var att säga att jag inte ska äta frukost med dom idag. Men så frågar jag om inte deras mamma är där. Men hon hade redan åkt så när jag väl fattar vad som händer är kl 5 över 8 och skolan börjar om 3 minuter. och barnens frukost skulle vara för 20 minuter sen. Men snabba som jag måste vara så fixar jag så barnen är i skolan 5 minuter tidigare och då så jag till att dom åt frukost, borstade håret, fixade lunch till E och snacks till båda och tog på sig skor, jacka, och ryggsäck och ut i bilen!

Jag hann! Men det var svårt. Nu ska jag göra mig själv iordning och bara slappa tills jag måste hämta A. Ikväll jobbar jag längre än vanligt och sedan är det Glee och Top Chef! AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0