Räv i trädgården

Publicerat 2009-12-11 kl 04:33:09
Igår skulle jag och A åka och hämta E i skolan och A börjar gå till bilen och så ser jag att en räv står och kollar på oss så jag ropar att hon ska komma in igen och skynda sig. Så när hon väl är inne så försöker jag skrämma iväg räven men den vill inte gå. Och vi vågar inte gå ut. Tänk om den har rabies.

För typ en timme sen fick jag veta att det är någon som går runt och tar i dörrarna för att se om dom är låsta här omkring och det kändes så läskigt för de senaste två dagarna så har jag inbillat mig ljud runt huset och trott att någon har varit på varandan och på baksidan men jag var ju säker att jag bara inbillat mig och så börjar dom skicka ut mail om att man ska dörrarna låsta. Kanske inte var inbillining då.

Imorgon ska jag kolla på E's konsert i skolan på morgonen och sedan hämtar jag E tidigare från skolan så åker vi in till NYC för julfest på barnens pappas jobb. Får se hur det går med barnen på subway:n. Är lite nervös eftersom jag inte brukar åka med tunnelbanan. Jag tar alltid taxi för jag tycker tunnelbanan är så sjukt äcklig.

Kommentarer
Mamma

Är du osäker om ni ska ta tunnelbanan eller inte.. ta en taxi så betalar jag.. Love you!!!!!!!!!!!!

2009-12-11 kl 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0