Helt slut

Publicerat 2009-12-09 kl 04:11:33
Hade tänkt gå och träna imorse efter jag lämnat barnen i skolan men det blev inte så för A hade sin jul konsert och det var såååå sött. Och dom sjöng We wish you a merry Christmas och dom gjorde rörelse till och senare berättade hon att när dom pekade ut i publiken så pekade hon på mig :) Mina barn är helt bäst!

Utöver det så har jag tvättat idag och när jag slutade idag så var jag helt hurtig och gick till gymmet en timme så jag kom hem för en timme sen så nu är jag helt död!! Jag tror jag behöver sova lite!

Kommentarer
Mamma

Tycker att du är superduktig som kommer iväg och tränar så mycket..Keep on.. Puss

2009-12-09 kl 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0