Helg

Publicerat 2009-12-06 kl 04:29:05
Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg. Känns inte som jag har så mycket tid. Just nu jobbar jag och kollar på Martha Stewert haha. Barnen sover och jag gör inte ett skit. Dagen började med en resa till gymmet och sedan var det bara att åka hem så var det Christmas cookie day och det blev mycket kakor. Efter det så åkte jag till mallet och träffade dorle och kollade lite efter julklappar.

Ikväll har jag suttit framför en varm brasa i min pyjamas och läst Twilight. Hur varm och mysigt som helst.

Imorgon ska vi åka in till NYC och kolla på the NutCracker och det ska blir hur kul som helst.

Kommentarer
Mamma

Ha det så kul i NYC, love you..

2009-12-06 kl 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0