dom är här!!!

Publicerat 2009-12-27 kl 14:57:29
Just nu ligger jag i min uppblåsbara säng och leker men min nya mini laptop som jag fick av mamma och nikke när dom kom igår :) Julen har varit grymt bra med mycket fina julklappar som jag absolut inte hade förväntat mig. Jag fick en ryggkliare och jag trodde inte dom gjorde sånna längre och 200 dollars present kort att kort skor för och massa annat. Just nu väntar jag på att mamma och nikke ska duscha färdigt så vi kan äta frulle.. mums. Efter det så ska vi ut så jag kan visa dom området och lite sånt.

Har lite kort att visa men det blir senare för jag har bilderna på min andra dator.

Kommentarer
Cia (mammas jobbakompis)

Hej Julia



God Jul och ett Gott Nytt År! Skönt att Mamma och Nicke har kommit fram, hälsa dem och ha det jättekul!



Kram Cia

2009-12-28 kl 12:11:38
evelina

åh, vad kul:D nu har jag fått hem polisregistret och jag var inte med i registret;) så nu ska jag skicka in allt:D:D

2009-12-28 kl 22:30:14
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0