Shit vad mycket jag har gjort idag!

Publicerat 2009-08-20 kl 03:53:21
Såhär har min dag sett ut:

Frukost, diska, köra till simlektion, köra hem från simlektion, duscha barnen, tvätta, laga lunch, lägga lilltjejen för nap-time, diska, läs stund, väcka lilltjejen, köra till play date, åka till cvs, åka hem, snack-time, promenad, åka och hämta efter play-daten, vika tvätt, laga middag, diska, power-walk, duscha och middag. Känner mig lite trött nu och lite irriterad för jag kan inte kommentera andras bloggar för när jag klickar på skicka kommentar så står det : Bad gateway.

Måste skriva en kul konversation här haha men bortse från mina stavfel.

Host-kid: What would you do if you saw Robert Pattinson here? Would you scream?
Jag: I think I would be speechless.
Host-kid: And all the other girls would start chasing him and he run to you?
Jag: Well, then I would protect him and then he would be mine haha.
Host-kid: He's NOT your property!
Jag: No, not like that. (förklarar vad som menas med det)
Host-kid: Oh, Okay. (Tänker en stund) Well them he would just dump you like he does with everyone else!

Haha. Förstår ni att jag garvade. Barn har sådana roliga kommentar ibland.

Förresten så har jag hittat världens finaste skor jag vill ha. Har dock inte köpt dom för dom kostar 129 dollar vilken jag tycker är rätt mycket. Men har lovat mig själv att jag måste fundera på saken tills på måndag :p Dom kommer iaf från Steve Madden och är hur söta som helst. Ne nu ska jag nog läsa min bok en stund. Har kommit i en sådan läs period så är inne på min fjärde bok sen 3 eller 4 veckor tillbaka.

Kommentarer
Mamma

Tänk många gånger innan du köper skorna,behöver du dem?? Kan du ta en bild på dem?? Det är mycket pengar.Kramiz

2009-08-20 kl 08:27:38
Lollo♥

HAHAHH vilken söt unge xD du hade åftt dela med dig lite av pattinson asså ;D

vilken bok läser du? :D

2009-08-20 kl 17:33:43
URL: http://anystar.blogg.se/
Catta

2009-08-20 kl 20:07:39
Catta

Haha vilka sköna kidz! Köp skorna!!! Passa på innan du har småbarn för då blir det inte ett öre över! Puss!

2009-08-20 kl 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0