Nyligen hemkommen!

Publicerat 2009-08-26 kl 03:51:29
Nu har jag varit på mallet igen. Riktigt nice det. Köpte mig en body lotion, en lång skjorta, svarta jeans legging och ett par jeans. Ska ta bilder och lägga upp men inte just nu. Jag fick mina ögonbryn plockade med tråd oxå idag och tro mig det var behövligt. Min dag har inte varit så intressant idag men imorgon ska vi gå på zoo så mamma vi är inte hemma när du har tänkt ringa. Kan smsa när vi kommer hem men smsa mig först när du sätt detta om du vill att jag ska smsa haha. Senare på kvällen blir det iväg med Luisa. Vi ska gå på bio tror jag och jag antar att vi ska se Inglorious bastards. Kan inte mitt första val att se men det gör inget. Vi har nämligen bestämt att vi ska försöka gå på bio en gång varje vecka :D Ne nu ska jag läsa min bok :D

Kommentarer
Lollo♥

haha, är det billigt att gå på bio eller? :P

2009-08-26 kl 10:58:51
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0