Måndag är då inget för mig!

Publicerat 2009-08-25 kl 02:59:01
Jag vet inte varför men jag gillar verkligen inte måndagar. Vet inte varför men jag är alltid så himla trött och känner mig på något sätt ofräsch. Idag har vi iaf börjat sy kuddar haha. Jag lär barnen att sy och jag kan knappt sy själv. Imorgon ska jag och den stora tjejen kolla på Harry Potter och fenixorden för hon har läst färdigt boken. Idag när jag hade slutat så var jag ute och gick i en timme och det var nice :D Ikväll blir det bara att ta det lugnt med en bok i näven och jag ser fram emot helgen som satan för jag ska ha en hel helg för mig själv för värdfamiljen åker till Saratoga igen men jag har valt att stanna hemma. En hel helg men bara lugn och tystnad. Det är guld värt :D Ne nu har jag annat för mig.

Förresten mamma kan vi skypa på fredag kväll?

Kommentarer
Mamma

Ja ,det blir jättebra, jag ringer en liten sväng i morgon (onsdag) ca. 13.00 din tid. Love you.

2009-08-25 kl 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0