Jahopp då vart det söndag kväll!

Publicerat 2009-08-24 kl 04:13:34
Helgen har bara sprungit iväg men det har varit en väldigt nice helg. Som sagt i fredags tog jag det bara lugnt och det var så himla skönt!

Igår var det som sagt lördag och dagen började med sovmorgon vilket är ända dagen jag tagit sovmorgon sedan jag åkte till usa. Det var behövligt kan jag säga! Tog det lugnt under dagen och kollade på när barnen spelade Gitarr Hero. På kvällen mötte jag upp Luisa och hennes vän Fredrike och vi gick ut för att äta kinesiskt. När vi beställer fried noodles så får vi hårda otillagade nudlar som dessutom smakade skit! Vi blev sjukt besvikna och när vi gick där ifrån var vi fortfarande hungriga så vi åkte till five guys och tog en hamburgare :D Efter vi äntligen blivit mätta så åker vi till Hanover och går på bio. Vi såg The time traveler's wife och den rekommenderar jag starkt. Nästan alla i biosalongen grät och man kunde höra folk snyfta och se dom torka sina kinder haha. Men den var iaf riktigt bra. Under bio reklamen så får jag äntligen se den nya Axe reklamen som min värd-pappas företag har gjort och den är med Ryan Scheckler! Hur bra som helst! Sedan när jag för ska köra hem Fredrike till Maplewood så kör jag nästan på en skunk så jag får väja för skunken vilket visar sig vara bra för annars skulle tydligen bilen luktat :p

Idag har jag spenderat hela dagen i NYC. Jag satte mig på tåget och en mamma med sin dotter och sin dotter kompis sätter sig vid mig och dotters kompis berättar om när dom skaffade sin hund på ett ställe där man adopterar hundar och så säger hon:
"Then I saw a dog that I wanted but it had back problems just like old people!"
Haha jag kunde inte hålla mig ifrån att garva.
NYC var iaf nice men det var så himla vart och klibbigt så jag var tvungen att ställa mig i duschen när jag kom hem. Tog massa bilder men dom orkar jag inte lägga upp just nu men ska försöka göra det imorgon.

Förresten nu kan jag äntligen kommentera bloggar igen! Fattar inte vad felet har varit så har en del osvarade så om ni vill ha svar så kommentera igen så ska jag svara ;)

Kommentarer
Lollo♥

oh, den filmen har jag velat se sen jag såg trailern! :D



sv: haha tack :) idag är det uppkörnigen som gäller ^^" oh Harry Potter :D läser du dom för första gången eller fräschar du upp minnet? :P

2009-08-24 kl 10:27:52
URL: http://anystar.blogg.se/
Mamma

Kul att få höra om hela helgen. Vi hade jobb i flera timmar innan skypen blev ok igen. Mycket surr när det är fullt hus. Kramiz.

2009-08-24 kl 11:00:59
Cecilia

Vad roligt allting låter där borta! Längtar tills jag kan komma iväg jag också! Vad var det du köpte som present till familjen igen? Var det uppskattat? Klurar själv på det nu...

2009-08-24 kl 22:32:43
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0