Hemma igen!

Publicerat 2009-08-11 kl 02:40:31
Igår kom jag hem från cape cod. Riktigt fint ställe men resan hem var lång! 6 timmar. Inte roligt alls. När jag kommer hem ser jag att jag har fått post och då har jag redan fått mitt social security card. Skönt nu kan jag skaffa ett bankkonto. Igår när jag kom hem kollade jag på Harry potter, den första för har nämligen nyss läst boken.

När jag var i Cape cod så såg jag en ganska kul affär. Där har dom en stor skylt på en dala häst men det står Gotlands horse HAHA! var är en gotlands horse lixom. ska lägga upp en bild på det så ni får se det men inte idag. Sen inne i affären så har dom en kock mössa som det står god jul på och nej inte merry christmas utan god jul på svenska.  Kändes inte så normalt eftersom att Cape cod är ett sommarställe haha.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har redan sovit lite så orkar inte skriva så mycket med. Bilder kommer nog ganska snart.

Kommentarer
Lollo♥

ahhaah, sverige finns överallt! fast lite fel ibland kanske xD

2009-08-11 kl 16:37:02
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0