Helgen!

Publicerat 2009-08-16 kl 22:20:18
Helgen har varit väldigt lugnt. I fredags så gick jag till banken för att skaffa mig ett bank konto. Men allt på banken krånglar, deras system alltså så det tar 2 timmar att öppna ett bank konto. Men nu har jag det iaf och jag får mitt kort denna veckan. I går så hade mitt äldsta värdbarn sleep-over birthday party. Så jag hjälpte till med det så jag gav alla flickorna manikyr :) I födelsedags present fick hon Harry Potter Clue och det är typ Cluedo så det har jag fått spela hela dagen :p Nu har jag pluggat lite teori. Måste göra provet snart. Om ett par timmar kommer Luisa och hämtar mig så vi ska ut på nya äventyr. Har ingen aning om  vad vi ska göra men nåt finns det väl.

Kommentarer
Lollo♥

lycka till på teorin :) klarade just mitt hemma i sverige ^^

2009-08-17 kl 14:06:44
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0