Grattis på födelsedagen din fespöse!

Publicerat 2009-08-22 kl 01:28:12
Haha här är klockan bara 19.20 så än är det din födelsedag nikke så grattis din fespöse. Åh mamma jag vet att du kommer fnissa när du läser detta :p

Idag är det iaf fredag och det är såååå skönt. Tror inte jag har sovit ut en enda gång sen jag kom hit men imorgon blir det nog att göra det. Skulle egentligen till NYC ikväll men jag var alldeles för trött så jag kände att jag skippar det. Droppen kom efter jag skulle lämna nagel salongen och jag är på väg till bilen och det börjar spöregna. Jag får springa till bilen men endå blev jag dyngsur. Sen när jag börjar närma mig att komma hem så lugnar det ner sig och jag kör in på garageinfarten och tror ni inte det öser ner? Joo det gör det så jag sitter i bilen och väntar på att det ska regna över men nej då det blir bara värre så jag får tillslut springa in och när jag kommer innanför dörren ser det ut som jag har sprungit igenom en vattenspridare typ tio gånger så jag håller på att frysa ihjäl så jag gick och gosade ner mig i en tjocktröja och gjorde mig en köp thai black tea som smaken påminner om pepparkaka :p Men det är super gott. Och ikväll är jag dessutom sjukt sugen på en kebab i bröd utan lök med mild sås :P Och Digestive kex med smör på haha. Imorgon blir det nog bio med Luisa och på söndag blir det NYC så det ska allt bli najs :D Och förresten så suger dom på att göra naglar här. känns som det är här dom börde vara bra men nej då. Nu ska jag nog stänga av datorna och typ läsa eller nåt.

Kommentarer
Nikke.D

Man tackar & bugar för gratulationen,(jag är ingen fespöse,det är bara Grace som tror....),ha det så gött så ses vi nog på Skypen snart.



Kramiz



Nikke.D

2009-08-22 kl 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0